Pinigų grąžinimo politika

Naudotojas turi teisę paprašyti grąžinti visus sumokėtus pinigus per 30 dienų laikotarpį po sumokėjimo už Paslaugą, jei nėra nurodyta kitaip Svetainėje arba Paslaugos apraše. Kad būtų sugrąžinti sumokėti pinigai, Naudotojas svetainėje nurodytais kontaktais turi kreiptis į Paslaugos teikėją ir prie šio el. pašto pranešimo pridėti mokėjimo atlikimą patvirtinantį dokumentą ir prašymą grąžinti sumokėtus pinigus.

Jei Svetainėje registruotas Naudotojas dėl kokių nors priežasčių nėra patenkintas pasiektais rezultatais, Paslaugos teikėjas garantuoja, kad sumokėtą pinigų sumą grąžins per 3 darbo dienas po prašymo gavimo.

Jei Portalas nustatė, kad Vartotojo skundas yra nepagrįstas, o Vartotojas nesutinka su Portalo tokiu nustatymu, Vartotojas turi teisę naudoti normatyviniuose aktuose nurodytus alternatyvius ginčų sprendimo būdus, pateikiant prekių pardavėjui raštišką pareiškimą dėl neteisminio ginčo sprendimo, nurodant:

  • vardą, pavardę, kontaktinę informaciją;
  • pareiškimo pateikimo datą;
  • Ginčo esmę, pretenzijas ir jų pagrindą.